Thanks! Good stuff!Here’s the latest I-level versions for BMW ISTA. The i3 is I001.
I have no idea what the v4.0.x numbers mean, sorry. It doesn't seem to follow any pattern.Thanks! Good stuff!
Do you know the meaning of the V4.0.x numbers at the end of each i-step level?
The i-step level of our i3 is I001-22-11-550 which is just one level newer than the i-step level corresponding to my ISTA 4.39.20. I'm hoping that this slight mismatch would not have a noticeable effect on the performance of ISTA 4.39.20 with our i3, but I would prefer to have ISTA 4.40 or later.
Thanks for that confirmation!ISTA 4.39.20 was the last version of ISTA that didn't require an activation license. Luckily enough, that version works fine with our "now" older BMW's.
Does this mean that anyone who subscribes to the BMW TIS, even for only 1 day, would be able to download ISTA?And just an FYI, the BMW ISTA software is available to anyone for a fee. https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/
Yes, you still need the hardware (ICOM) if you want to connect to the vehicle. You can still use ISTA for repair procedures and wiring diagrams without hardware.Thanks for that confirmation!
Does this mean that anyone who subscribes to the BMW TIS, even for only 1 day, would be able to download ISTA?
Dziękuję .. muszę sprawdzić co pobiera duży prąd z 12V. Cęgami prądu stałego zmierzyłem z obciążeniem 10A. Chyba to nienormalne.. Gryzonie t pogryzione kable, aby sprawdzić jeszcze. Bardzo dziękuję za informację. Temat będzie dogłębnie sprawdzony. Jestem elektronikem i chłodnikiem mam uprawnienia F-gaz. ,,więc temat, które muszę zakończyć do końca.Czy możesz mieć wszystkie kody błędów za pomocą BimmerLINK? Jeśli tak, może pomóc. Gdy akumulator 12 V zawodzi, powoduje generowanie wielu ukrytych kodów błędów. Czy istnieje możliwość podłączenia do akumulatora, a następnie odejścia na noc? Pomaga także „nakręcić” rzeczy, gdy akumulator 12 V jest zawodzi i jest wymieniany.
Jeśli nie zadziała, prawdopodobnie masz zwarcie w układzie elektrycznym samochodu. To być podłączone do źródła prądu 12 V, ale nowy akumulator 12 V tego nie podłączonego. Zwarcie może być dostarczane przez moduł reflektorów lub gryzonie, które są dostarczane do okablowania samochodu. To nie jest coś, co można zdiagnozować w Internecie.
Tak znam procedurę elektryczną wyłączania . A jeżeli chodzi o akumulator i jego zarejestrowania to dobra informacja bo myślałem , że to też tego wina.Gdyby wyłącznik wysokiego napięcia był nadal odłączony, silnik i3 nie mógłby zostać uruchomiony (czyli przejść w stan gotowości do pracy).
Brak zarejestrowania nowej baterii nie spowoduje, że i3 przestanie działać normalnie ani nie spowoduje zapisania kodów błędów diagnostycznych (DTC).
Enter your email address to join: